مزایای استفاده از وردپرس چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از ساده ترین و سریع ترین و ارزان ترین مسیر ها برای ساخت یک وب سایت خوب و حرفه ای همراه با یک سیستم مدیریت محتوای نیرومند و نیرومند، به کارگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. البته در قدیم از وردپرس اغلب برای ساخت وبلاگ های گوناگون بهره‌گیری می شد. وردپرس برای مبتدیان و افرادی که تجربه ی مدیریت سایت را ندارند زیاد مناسب و کارآمد است زیرا این سیستم مدیریت محتوای مترقی یک رابط کاربری زیاد ساده و کاربردی دارد و این مهم ترین خاصیت وردپرس است که هر وبمستری، با هر سطحی از دانش طراحی، می تواند به راحتی از آن بهره‌گیری کرده و قابلیتهای آن را به پیشه بندد. می طاقت این را گرد از مزایای به کارگیری وردپرس دانست.
یکی از خاصیت های وردپرس انعطاف پذیری و اندک نبودن آن است، به این معنی که کاربر در به کارگیری پلاگین ها و قالب های بسیار بسیار و گوناگون و امکانات سایر محدودیتی ندارد؛ وانگهی این خدمات جانبی، نسبت به سیستم های مدیریت محتوای دیگر زیاد ارزانتر بوده و یا مجانی می باشد. زیرا سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر خلاف بقیۀ سیستمهای مدیریت درونمایه به برنامه نویسی خاصی بیچارگی ندارد.

یکی دیگر از برتری های وردپرس این است که خروجی سایت مورد نظر، به طور پیشفرض لغایت کران زیادی بهینه شده است و از سئوی فوقانی برخوردار است یعنی یک وب سایت وردپرسی، در سنجش با سایت هم موضوعش با محتوای یکسان، در موتورهای جستجو از رتبه ی نسبتا بالاتر و نکوداشتن مستفیض خواهد بود. احد از هدفهای ساخت وردپرس رعایت استاندارد های جهانی بوده است که به همین قصد برای موتورهای جستجو همچون گوگل مطلوب است.
مزیت دیگر وردپرس این است که همگی بروزرسانی هایی که توسط تیم گسترش دهنده سیستم وردپرس منتشر می شود، رایگان است و به راحتی قابل دسترس میباشد. وردپرس چیست؟ و 14 عدد از ✔ مزایای استفاده از وردپرس

یک مزیت دیگر وردپرس این است که هر نوع سیستمی را که نیازمند آرایش دیتابیس است می طاقت با آن پیاده سازی نمود. همانند سیستمهای چندکاربره، املاک، نیازمندیها و همچنین سایتهای دایرکتوری و … که دربرگیرنده دیتابیس های سنگینی هستند.

در آخر، نکته ی مهم در استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در این است که کسان از قالب های حاضر کاربرد می کنند؛ حال آنکه به راستی چه بسا به نظر دشوار خاصی نباشد ولی دشوار این است که شدنی است چندین سایت دیگر با همان قالبی که فرد متعلق به استفاده کرده است هستی داشته باشد و این مساله می تواند در سئوی سایت نیز تاثیرگذار باشد. عیب سایر قالب های حاضر ی قدیمی وردپرس عدم سازگاری آن ها با تلفن های به اتفاق و تبلت ها است که از این سخت نیز نمیتوان چشم پوشی کرد زیرا اکثر کاربران و بینندگان سایت حائز گوشی هوشمند یا تبلت می باشند. البته قالبهای جدید وردپرس بیشتر واکنشگرا هستند.

 

امیداواریم این توضیحات برای شما مفید باشد. در مرداد ماه نخستین کنگره وردپرس برگزار خواهد شد که مطمئنا برای علاقه مندان به این سیستم مدیریت درونمایه موثر و مفید خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: